78 uygun sonuç bulundu

Gelişmiş aramaya tekrar dön

abi süpersin ne diyelimm artık bunları bi yerde toplamaya başlasan çok iyi olacak bence eline sağlık
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Prş Nis 24, 2008 10:12 pm
 
Forum: CAYKARAMIZ, ŞAHİNKAYA KÖYÜMÜZ VE KUŞMER YAYLAMIZ
Başlık: Bir Çıkım'ın Hikayesi(Anagalara)
Cevaplar: 29
Görüntüleme: 5002

kardeşim valla sonunda sınavlar bitti kuantumuda temizledim olasılığıda ktü uğurlu geldii
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Pzt Şub 11, 2008 10:58 am
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: CANER TOPALOGLU..
Cevaplar: 67
Görüntüleme: 7428

Caner kardeşim çok güzel bir yazı yazmışsın eline sağlık . Keşke o gazimizi ben de görebilseydim . Ama malum konu hani baş örtüsü var ya bu konu çok çelişkili bir konu. Ben bu konuda kimseden taraf olamıyorum ama şunu da söylemekten kendimi geri alamıyorum. Başını kapattığı için okula gidemeyen arka...
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Çrş Kas 21, 2007 11:22 am
 
Forum: PEKE SOHBETLERİ
Başlık: Son İstiklal Gazisi Yakup Satar'a ziyaret
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 1911

berbat bi durumdayım iki gündür gribim,sınavlarım başlıyor o yüzden olasılık çalışıyorum , ayrıca sunumlarım var offf offf
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Pzr Kas 04, 2007 4:06 pm
 
Forum: GÜLELIM - EĞLENELİM
Başlık: BUGUNKU HALİNİ ANLAT BAKALIM....
Cevaplar: 779
Görüntüleme: 63203

bu mezire dedem İbrahim Uysal'ın meziresi ne günlerim geçti orda çok özledim oralarıı inşallah bu yaz oralardayımm
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Cum Eki 19, 2007 6:40 pm
 
Forum: MANZARALAR
Başlık: ÖRTİLER
Cevaplar: 46
Görüntüleme: 4538

onkoloji
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Çrş Eki 17, 2007 8:09 pm
 
Forum: GÜLELIM - EĞLENELİM
Başlık: Çağrışım oyunu
Cevaplar: 1055
Görüntüleme: 92906

anastacia _ i do
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Pzt Eki 15, 2007 9:20 am
 
Forum: GÜLELIM - EĞLENELİM
Başlık: Şu Anda Ne Dinliyorsunuz?
Cevaplar: 733
Görüntüleme: 64560

kuzum çok güzell görünüyo yinee
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Pzr Eki 14, 2007 5:15 pm
 
Forum: MANZARALAR
Başlık: EY DEĞİRMEN DEĞİRMEN!
Cevaplar: 10
Görüntüleme: 1369

her yıl at,eşek ve katırlar yüzünden ölen insanların sayısı uçak kazasından ölenlerden fazla olduğunu
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Sal Eki 09, 2007 12:37 am
 
Forum: GÜLELIM - EĞLENELİM
Başlık: BUNU BİLİYORMUYDUNUZ ?
Cevaplar: 66
Görüntüleme: 8300

önemli olan yürüyüşün ne kadar ses getireceği değil bunu inanarak yürekten yapmak hani bu iş VATAN SEVGİSİİİ
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Sal Eki 09, 2007 12:23 am
 
Forum: DÜŞÜNCE PLATFORMU
Başlık: 13 Şehidimiz için 13 dakika 13.00da
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 1394

o heykelin önünde olmayı çok isterdim ama trabzon ayağını yapacağımdan emin olabilirsiniz
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Sal Eki 09, 2007 12:00 am
 
Forum: DÜŞÜNCE PLATFORMU
Başlık: 13 Şehidimiz için 13 dakika 13.00da
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 1394

Selam bu benim ‘isyan var’ başlığı baya yanlış anlaşıldı. Bu başlığı sadece hani yazıyı okutacak olan başlığıdır mantığı vardır o yüzden yazdım. Yoksa site yönetimindeki kişilerle herhangi bir sorunum yok. Yani site yönetimi kahrolsun bu siteye devrim gerek ya da buna benzer bir isteğim ...
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Pzr Eki 07, 2007 10:15 pm
 
Forum: DÜŞÜNCE PLATFORMU
Başlık: isyan varr
Cevaplar: 20
Görüntüleme: 1435

isyan varr

Bu yazıyı yazmak belki haddim değildi ama dayanamadım yazacam kötü tepkiler asam bile. Biz ülkemizde demokrasi istiyoruz ama daha küçücük sitemizde bunu başaramıyoruz.Ya bilmiyorum da bu başlıkları kilitleme işi niye oluyo yani buna site yöneticileri toplanıp karar veriyorsa da ben böyle bişeyi kabu...
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Cum Eki 05, 2007 9:32 am
 
Forum: DÜŞÜNCE PLATFORMU
Başlık: isyan varr
Cevaplar: 20
Görüntüleme: 1435

Bende emel ablaya kesinlikle katılıyorum .köyün sitesinde zaten bize bir şeyler katan birkaç başlık var onun dışındakiler her yerde duyduğumuz gördüğümüz geyik muhabbetleri oluyor madem tekelleşmiş bir kısım olduğunu düşünüyorsunuz sizde o sayfada yazılarınızla kişilere cevap verin yani dişe diş kan...
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Cum Eki 05, 2007 8:55 am
 
Forum: ARŞİV
Başlık: DÜŞÜNCE PLATFORMU
Cevaplar: 16
Görüntüleme: 2937

ben izlemiştim süperdiiiii :D
gönderen Pelin Çağla Altuncu
Cum Eki 05, 2007 8:41 am
 
Forum: GÜLELIM - EĞLENELİM
Başlık: PENGUENLERIN KOLBASTISINA NE DERSINIZ??
Cevaplar: 5
Görüntüleme: 1044
Sonraki

Gelişmiş aramaya tekrar dön

cron