23 uygun sonuç bulundu

Gelişmiş aramaya tekrar dön

METİN ABİ MERHABA

METİN ABİ MERHABA
İSTANBULDA AYNI ŞEHİRDE YAŞIYORUZ AMA GÖRÜŞEMİYORUZ...BİR HAFTA SONU YANINIZA GELECEĞİM. KENDİNE İYİ BAK... HERKESE SELAM... DÜĞÜNLERDE OLMASA GÖRÜŞEMİYECEZ :)
gönderen Ulaş Akaç
Cmt Kas 11, 2006 2:53 pm
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: METIN KUZU
Cevaplar: 81
Görüntüleme: 10269

merhaba sen karıştırdın umut akaç benim kardeşim ama ferhat akaçın oğulları değiliz biz. benim babam ile ferhat aka amca çocukları. yalçın gökçe kutlu onur da ferhat akaçın oğulları. akrabayız onlarla aynı yerde oturuyoruz memlekettede. ben ve umut sinan akaç ın oğullarıyız. yani magazalardan cehenn...
gönderen Ulaş Akaç
Çrş Şub 08, 2006 10:35 pm
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: MURAT ATALAY
Cevaplar: 20
Görüntüleme: 4529

mehmetciğim merhaba umarım iyisindir
yazın bekliyorum istanbula haa... kendine iyi bak... kardeşim...
gönderen Ulaş Akaç
Sal Şub 07, 2006 8:41 pm
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: MEHMET ALTUNCU
Cevaplar: 47
Görüntüleme: 6911

merhaba kardeşime mesaj yazmışsınız beni sormuşsunuz.tşekkür ederim. ama çok üzgünüm sizi tanyamadım. hala nın selamı var demişsin benim adada bir tane halam var ayşe halam ama bir bağlantı kuramadım. kendini biraz daha iyi tanıtırsan sevinirim. tekrar eşekkürler. halama selam söylerseniz sevinirim...
gönderen Ulaş Akaç
Sal Şub 07, 2006 8:34 pm
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: MURAT ATALAY
Cevaplar: 20
Görüntüleme: 4529

nejdet durgun

merhaba hasret abi ilk olarak başlattığın bu güzel kampanya için teşekkür ediyorum. nejdet durgun gerçekten hakkı ödenmeyecek bir şahıs. köyümüz ve insanlarımız namına ona çok teşekkür ediyorum.
gönderen Ulaş Akaç
Pzr Oca 15, 2006 7:51 pm
 
Forum: KÖYLÜLERIMIZ VE ÜYELERIMIZ
Başlık: NECDET DURGUN
Cevaplar: 31
Görüntüleme: 4575

yücel bey merhaba. görüşemiyoruz.nerelerdesin... köye gitcez gell

hacı aldığım haberler göre edirnede durumların iyiymiş.buralarda kuş uçmuyor. grip olmuş kuşlar burda ama edirnede kuş gribi daha görülmemiş.. :D :D kuşlara selam söyle... kendine iyibak öpüyorum...
gönderen Ulaş Akaç
Pzr Oca 15, 2006 4:12 pm
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: YÜCEL AYAL
Cevaplar: 47
Görüntüleme: 8379

merhaba

raşitçiğim siteye hoş geldin bu bayramda köyde yanınızda olmadığım için üzgünüm... inşallah yazın görüşecez. kendine iyi bak. bir nefeste benim için memleket havası çek...
gönderen Ulaş Akaç
Cum Oca 13, 2006 3:23 pm
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: RASIT FUZOĞLU
Cevaplar: 45
Görüntüleme: 6452

selam filiz hanım eskilerden beni tanırsın heralde... bir zamanlar kardeş diye bildiğin şimdi unuttuğun ulaş ben... :D neyse kendine iyi bak. ailenin ve senin bayramını kutlarım... özümü benim için öp... herkese selam...
gönderen Ulaş Akaç
Sal Oca 10, 2006 7:19 pm
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: EYLEM FİLİZ ALTUNCU
Cevaplar: 44
Görüntüleme: 7029

sizinde bayramınız kutlu olsun... mutlu ve sağlıklıkalın...
gönderen Ulaş Akaç
Sal Oca 10, 2006 7:11 pm
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: ULAŞ AKAÇ
Cevaplar: 43
Görüntüleme: 6027

seninde bayramını kutluyorum. ehliyeti geri alalı çok oldu. ne zaman geliyorsun buraya...
gönderen Ulaş Akaç
Sal Oca 10, 2006 7:10 pm
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: ULAŞ AKAÇ
Cevaplar: 43
Görüntüleme: 6027

sizinde bayramınız kutlu olsun.
gönderen Ulaş Akaç
Sal Oca 10, 2006 7:09 pm
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: ULAŞ AKAÇ
Cevaplar: 43
Görüntüleme: 6027

Re: BAYRAM

ilkay merhaba. seninde bayramını kutluyorum. babanın ellerinden öper bayramını kutlarım.kendine iyi bak...
gönderen Ulaş Akaç
Sal Oca 10, 2006 7:08 pm
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: ULAŞ AKAÇ
Cevaplar: 43
Görüntüleme: 6027

asker abi merhaba nasılsın vatanı iyi kolla haa... kendine çok iyi bak... yakın zamanda görüşmek üzere....
gönderen Ulaş Akaç
Cmt Oca 07, 2006 2:52 pm
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: METIN KUZU
Cevaplar: 81
Görüntüleme: 10269

şerif merhaba. sivasta durumlar nasıl... yazın görüşmek üzere kardeş kendine iyi bak...
gönderen Ulaş Akaç
Cmt Oca 07, 2006 2:50 pm
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: ŞERİF KAZANCI
Cevaplar: 50
Görüntüleme: 8612

SAĞOL MAHMUTÇUĞUM. BEN AYNEN İŞTE ÇALIŞIYORUM. SEN NASILSIN ASKERDEYMİŞSİN İSKENDERUNDA BABANLA KONUŞTUK. VATANI İYİ KOLLA HAA... YAZIN GÖRÜŞÜRÜZ KARDEŞİM... KENDİNE İYİ BAK. HERKESE SELAM
gönderen Ulaş Akaç
Cmt Oca 07, 2006 11:05 am
 
Forum: TANIŞMA - KAYNAŞMA
Başlık: ULAŞ AKAÇ
Cevaplar: 43
Görüntüleme: 6027
Sonraki

Gelişmiş aramaya tekrar dön

cron